wtorek, 31 maja 2011

Butelki, butelki, butelki...

Ela mówi, że butelki nie są fajne do ozdabiania, mało ambitne chyba. (Ela to moja koleżanka z pracy, którą zaraziłam decu). A ja uważam inaczej. Materiał jest tani, łatwo dostępny, różnorodny pod względem kształtu. Można też na nich eksperymentować z rożnymi preparatami. A jak coś się nie uda, to nie szkoda.
Fajnie też wyglądają w kuchni, czy na parapecie okna. 
Ciekawa jestem jakie jest Wasze Dziewczyny zdanie na temat ozdabiania zwykłych butelek ???














5 komentarzy:

  1. Podzielam zdanie Twoje :)A tak w ogole, wszystko tak robisz, że możesz deskę klozetową ozdobić i będzie świetna. Przynajmniej dla mnie - dobór wzorów i kolorystyka jaką stosujesz jest rewelacyjna i w 100% moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie widzę, że mogą być baaardzo fajne!!! super! ręka mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też - "Podzielam zdanie Twoje :)A tak w ogole, wszystko tak robisz, że możesz deskę klozetową ozdobić i będzie świetna. Przynajmniej dla mnie - dobór wzorów i kolorystyka jaką stosujesz jest rewelacyjna i w 100% moim guście" - 3 razy TAK !!!

    i nocnik

    OdpowiedzUsuń